سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

تولدت مبارک گل دخترم

1392/6/2 11:55
نویسنده : مامان و بابا
549 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم تولدت میارک این ٣ سال بهترین سالهای زندگی من بود  زود گذشت ولی چه زیبا گذشت وقتی تو اومدی ٢ شهریور یکی از بهترین روزای زندگی من و بابایی شده نازنینم هر روز بیشتر از قبل دوست دارم هر روز برای ما شیرین تر از روز قبل میشی با هر حرفی که میزنی و کلمه تازه ای که میگی انگار تمام دنیا مال من میشه امیدواریم که بتونیم برات مامان و بابای خوبی باشم دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

آوا مامان رادین
2 شهریور 92 12:03
سلام
به به خوشحالم که امروز بهتون سر زدم.
تولدت مبارک گل زیبا. امیدوارم همیشه و همیشه بهترینهای دنیا مال تو باشه عروسک زیبا که در این روز بهترین به مامان و بابا هدیه شد.
روز های خوبی رو برای همتون آرزو میکنم.


mamno ava jon lotf kardi
فاطمه
2 شهریور 92 12:22
تولدت مبارک خانم
کوچولو


mer30 azizam
ناهید
2 شهریور 92 14:29
سلام عزیزممممممممممممممم تولدت مبارک سلمای قشنگم ایشالا 100000000000 سال زنده باشی عزیز دلم
مریم جون تولد دختر نازینتو بهت تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار هم پر از عشق و با آرمش بی نهایت زندگی کنین .
دلم براتون تنگ شده خیلییییییییییییییییییی


mer30 nahid aziz mesle hamishe lotf dari be mano dokhtaram
مامان لنا
3 شهریور 92 2:03
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارک
بیا شمعهارو فوت کن
تا صد سال زنده باشی
سلما جون تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه خوب وخوش باشی زیر سایه پدر ومادر


mer30 narges jon lotf kardi mamon ke yademon bodi
امیرمهدی کوچولو
3 شهریور 92 10:42
سلماجون تولدت مبارک



mer30 azizam lotf kardi
شبنم
3 شهریور 92 13:06
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ همچنین طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان انجام میشود ،از طرح های ما دیدن فرمائید بهترین هدیه برای عیدی دادن به اقوام نزدیک
مامان حسام كوچولو
4 شهریور 92 1:03
دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره
تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .
اينم هديه من و حسام كوچولو:



mer30 khale maryam merabon ke yadam bodi
خاله سارا
4 شهریور 92 10:49
سلمای خاله تولدت مبارک عزیزم ایشاله 120 ساله بشی عزیزم ایشاله بهترینها برات تو زندگی رقم بخوره

امروز روز توست

روز میلادت دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک آسمان آبی ترین آبیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک قل قلی خاله


mer30 sara jon azizam
آتنا مامان روشا یدونه
4 شهریور 92 15:06

تولدت مبارک عزیزم ان شا الله 120 ساله بشی و همیشه زیر سایه پدر و مادر گلت سالم و سلامت باشی


mer30 atena jon lotf kardi azizam
آبجی حنانه
7 شهریور 92 17:08
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک ایشالا تولد 120 سالگیت عسلم
مامان ریحانه جون
8 شهریور 92 12:54
تولدت مبارک سلما جون... منتظر عکسای تولدت هستیم..


چشم عزیزم من تهران هستم هنوز
مامان یکتا
14 شهریور 92 10:08
سلام عزیزم هوراااااااااااااااااا تولد دخملی هست پس کو عکس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آناهیتا
15 شهریور 92 14:04
الهی دورت بگردم عزیزم من مدتی نبودم ببخش ولی یادم بود تولدته تولدت هزاران بار مبارک نازنین مامانی ببخش شرمنده
مامان حسام كوچولو
15 شهریور 92 19:13
روز دختر مبارک امیدوارم مثل حنا با مسئولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !
ناهید
16 شهریور 92 13:14
روزت مبارک سلمای قشنگم خیلی وقته نیستین دیر به دیر آپ میکنی مریم دلمون براتون تنگ میشه
مامان آناهیتا
16 شهریور 92 17:26
دختر ناز روزت مبارک عزیزم
زری مامان مهدیار
16 شهریور 92 23:45
تولدت مبارک سفید برفی زیبا مریم جونم کم پیدا شدی یه عالمه دلمون برای خودت و دختر نازنینت تنگ شده
مامان حسام كوچولو
25 شهریور 92 1:21
كجايي خامومي نيستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان هلنا
1 مهر 92 9:59
تولدت مبارک عزیزم
ناهید
3 مهر 92 13:47
سلام عزیزم حالتون خوبه ؟ خیلی وقته نیستین مریم جون ؟ امیدورام همیشه چی خوبو روبراه باشه لطفا یه خبری از خودتون بهمون بدین عزیزم غیبتتون خیلی طولانی شده
مامان هلنا
8 مهر 92 11:22
عزیزمتو که از من تنبل تری. چرا عکسای جدید دختر قشنگمونو نمیزاری دلمون براش تنگ شده