سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

نظرات (12)

آوا مامان رادین
11 مرداد 92 13:06
خدای من! این عروسکو تو مهد نم یخورند؟
ناهید
12 مرداد 92 8:59
ای جووووونم عینکش منو کشته ایشالا بری دانشگاه خاله جون
مامان هلنا
12 مرداد 92 10:56
عزیزم چقدر دلم برای سلماجون تنگ شده بود
مامان دینا
14 مرداد 92 15:21
خانوم خوشگله روز اول با این تیپ میری مهد نمیگی میدزدنت؟؟؟؟
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 13:26
مبارکه سلما جون... معلومه که تو هم مثل دختر من عاشق باب اسفنجی هستی... انقدر شیرینی که همه عکسات رو نگاه کردم.... با اجازه وبلاگتون رو لینک میکنم... به ما هم سری بزنید
مامان محمد فاضل
17 مرداد 92 10:50
سلام خانمی من تمام وبلاگت رو سر زدم از اینکه اینقدر دختر نازی داری و شاد و خودتون هم براش وقت میزارید خیلی خوشحال شدم و بهتون تبریک میگم اگه دوست داشتی به ما سربزن ما همین تولد چهار سالگی سال گذشته ،محمد فاضل رو آوردیمش کیش و جزو خاطرات بیاد موندنی ما بود امید وارم که دوستای خوبی برای هم باششششششششیم
زری مامان مهدیار
19 مرداد 92 12:26
ای جیگرشووووووووووو ایشالا دانشگاه رفتنش چقدر تلفات بده تو دانشگاه این گل دختر ما راستی مهد رو دوست داره؟
ناهید
29 مرداد 92 9:35
سلام مریم جون خیلی وقته نیستین هر روز میام به وبتون سر میزنم ولی دریغ از آپ جدید ؟ حالتون خوبه ؟


salam azizam mer30 ma khobim modate bod net nadashtam 1hafte ham hast tehran hastam
مامانی درسا
2 شهریور 92 0:17
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی و سلامت
mer30 azizam lotf darin shoma
مامان یکتا
16 شهریور 92 11:37
خدا بهترین هدیه به ما داده ان هم داشتن چنین دختری روز دختر به زیباترین دختر دنیا تبریک
مامان آناهیتا
6 مهر 92 0:15
مبارک باشه عزیزم موفق باشی و بهت خوش بگذره
مامان آناهیتا
18 مهر 92 14:08
سلام عزیزم ببخشید که دیر اومدم نتم مشکل داره . به دلیل مشکلاتی که متاسفانه برام پیش اومده و عکس دخترمو دست چند تا غریبه دیدم تصمیم گرفتم مطالبمو رمز دار کنم . رمز مطلب پریسا (اسم خودم ) هست .