سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

دعوت شدیم به یه مسابقه از طرف یه دوست عزیز آتنا جون مامان روشا یه دونه

1391/11/25 20:34
نویسنده : مامان و بابا
313 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

موضوع این مسابقه اینه که دلیلمون رو از نوشتن این وبلاگ بگیم

از روزی که یه دونه ما به دنیا اومد سعی کردم روزایی که کارای جدید یاد میگیره تو یه دفتر براش یادداشت کنم تا وقتی بزرگ شد بخونه و بدونه لحظه به لحظه بزرگ شدنش برامون یه دنیاعشق بود و لذت بردیم از بودن با گل دخترم تقریبا سلما 6 یا 7 ماهه بود که خیلی اتفاقی با این وبلاگ اشنا شدم با کمک یکی از دوستام این وبلاگ و درست کردم و خیلی خوشحال بودم از این که میتونم عکسای گل دخترم و براش تو وبلاگ بذارم ونظر دیگران و رو بدونم واین باعث شد که کلی دوست جدید پیدا کنم و بتونم از تجربیاتشون استفاده کنم من و بابایی با هم تصمیم گرفتیم اسم وبلاگ و بذاریم سلما یه دونه ما چون واقعا برای ما بی نظیر ترین دختر روی زمین. ما هم 3نفر از دوستامونو دعوت میکنیم تا تو این مسابقه شرکت کنن

مامان رادین عزیز

مامان گل پسر مهدیار

مامان امیر مهدی کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زری مامان مهدیار
26 بهمن 91 10:58
مرسییییییییییییییی دوست جونی
من کامل متوجه نشدم یعنی یه پست تو وبلاگمون بنویسیم که چرا این وبلاگ رو درست کردیم و سه نفر دیگه رو هم دعوت کنیم؟


بله عزیزم دقیقا درست متوجه شدی
ناهید
26 بهمن 91 13:48
سلااااااااااااااااااااااااااااااام خوبین بالاخره اومدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟رسیدن بخیر خبر میدادین یه گاوی گوسفندی ..... امیدوارم لحظه لحظه زندگیتون پر از عشق و خوشی باشه تا همشو ایجا ثبت کنین
آوا مامان رادین
28 بهمن 91 9:25
مرسی عزیزم که ما رو هم دعوت کردین. واقعا خوشحالم که دوستانی مثل شما دارم. از این که اولین اسم هم مال ما بود بازم ممنون.