سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

دخترم دیگه خانم شده

1391/10/28 14:02
نویسنده : مامان و بابا
364 بازدید
اشتراک گذاری

جایزه برای سلما با کمک این برچسب ها سلما رو از پمپرز گرفتم به ذوق جایزه خیلی همکاری کرد نظر چند تا از دوستام این بود که من دیر این کا رو انجام دادم ولی خودم راضی بودم 3هفته ای طول کشید ولی چون بزرگ شده بود خیلی خوب درک میکرد و همکاری میکرد با چند تا دکتر مشورت کردم و چند نفر که تجربه داشتن همه میگفتن تو مورد اصلا نباید به بچه فشار آورد چون منجر به شب ادراری میشه تو کتابای روانشناسی هم خیلی در این مورد نوشته در هر صورت دخترم مثل موردهای قبلی کلی خانمی کرد و با من همکاری کرد. این روش هم روش خوبیه اگه دوست داشتین امتحان کنین.سلمای نازنینم دوست دارم یه دنیاتشویقماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آتنا مامان روشا یدونه
28 دی 91 15:05
آفرین خانوم خانوما چه قدر هم جایزه گرفتم عسلم


بله تازه یه وقتایی هم کوتاه اومده
مامان سمی
29 دی 91 18:46
احسن به این مامان خوش ذوق

سلما جونی خاله دیگه بزرگ شدی ماشاالله.یادم باشه حتما 2سال دیگه ازت در این مورد سخت حتما کمک بخوام


حتما خاله جون
زری مامان مهدیار
30 دی 91 0:08
دخترمون کلییییییییییییی بزرگ شده
بزن به افتخارش دست قشنگه رووووووووو


مرسی خاله زری
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:10
سلام بابت تاخیرم عذر می خوام.
من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید


سلام عزیزم پست های جدیدتو دیدم
آوا مامان رادین
30 دی 91 12:38
به به مبارکه یک قدم به جلو!
من برگشتم و خیلی خیلی ممنونم که همیشه به ما سر زدین. گاهی خوندم و کوتاه جواب دادم گاهی هم فقط خوندم که حوصله نوشتن نبود.
این مدت استراحت علاوه بر بهتر شدن کمرم حالم هم کمی بهتر شده. امیدوارم بتونم راحت تر با موضوع کنار بیام و مثل همیشه بنویسم.
عکسهای رادین رو گذاشتم. حالا هم بیشتر مینویسم هم عکس میگذارم.


خیلی خوشحالم که دوباره اومدی عزیزم
مامان قندعسل
1 بهمن 91 2:20
سلام خانمی.خیلی اتفاقی با وب زیباتون آشنا شدم.ما هفته پیش برای اولین بار اومدیم کیش.خیلی خوشمون اومد.همسرم تصمیم داره برای زندگی بیایم اونجا.البته اگه کارش جور بشه.به نظر شما زندگی اونجا خوبه؟


سلام عزیزم این جا از نظر آرامش خیلی خوبه اگه خیلی به خانواده وابسته نیستی این جا خوبه
ناهید
1 بهمن 91 12:49
آفرین به سلما جوننننننننننن سلما همیشه دختر خوبیه
آوا مامان رادین
1 بهمن 91 15:39
عزیزم خیلی خوشحالم داری میایی تهران. اینجا هم میگم که اگه مایلی شمارتو بهم بده زنگ بزنم . که راحت تر باشیم.
واقعا خوشحالم دارین میایین


شماره رو برات خصوصی میذارم
مامان دینا جون
2 بهمن 91 14:08
سلام مریم جون.مرسی که به ما سر زدی.راستش من همه پستاتونو میخونم ولی کامپیوترم مشکل داشت نمیتونستم کامنت بذارم.خوشحالم که تونستی راحت سلمارو از پوشک بگیری.منم میخوام تابستون اینکارو بکنم ایده ی جالبی بود.


مرسی عزیزم موفق باشی اونقدر ها هم که من فکر میکردم سخت نبود
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 بهمن 91 16:59
خوش به حالت که به این راحتی از یه کار بزرررررررررگ خلاص شدی
ناهید
3 بهمن 91 11:34
سلام مامان مریم نیستین کجایین ؟


سلام عزیزم ببخشید یه کم سرم شلوغ بود آخه امروز بلیط داریم برای تهران یه کم خرید داشتم زیاد وقت نکردم برای سلما پست جدید بذارم حتما سعی میکنم تهران که هستم پست جدید هم بذارم
زری مامان مهدیار
4 بهمن 91 20:52
مامانی یعنی اینقدر دخترمون بزرگ شده که دیگه شما وبلاگش رو نمی نویسی؟
نکنه بی خبر عروسش کردی بچه م رو
یعنی من می دونم با این مامان مریم


سلام زری جون نه بابا دخترم که عروس خودته من تهرانم عزیزم حتما عکسای جدید میذارم
مامان امیرمهدی کوچولو
6 بهمن 91 22:23
آفرین سلماجون ماشالا کلی خانوم شدی کی باشه پسر منم مثل تو بزرگ بشه و دیگه نیازی به پمبرز نداشته باشه