سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

نظرات (7)

ابوالفضل و زینب
26 دی 91 8:59
سلام گلم مرسی سر زدین تازگیا کمتر وقت میکنم بیام نت اما به یاد همه دوستای گلم هستم سلما جون رو از طرف من ببوس
زری مامان مهدیار
26 دی 91 9:39
من که کلاً مداد شعمی و پاستل رو از تو خونه محو کردم
امان از دست این آتیش پاره هااااا


آخه من نمیدونم کتاب نقاشی جلوشه چرا رو زمین؟ اگه کتاب ورنگ کنه پس کی ما رو حرص بده؟
ناهید
26 دی 91 14:37
سلام مامان مریم و سلما گلی من اومدم
عاشقتم سلما

خوش اومدی عزیزم زیارت قبول
آتنا مامان روشا یدونه
27 دی 91 15:16
وای خدایا این یه کار رو تحملشو ندارم که از فردا روشا شروع کنه رو در و دیوار نقاشی


عزیزم تحمل این کارم مثل کارای دیگه پیدا میکنی
ابوالفضل و زینب
28 دی 91 11:03
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, *.° ? ...° ....O .......°o O ° O .................°
آوا مامان رادین
30 دی 91 12:44
ا مامانی تو ذوق بچمون نزن دیگه . حالا خواسته خلاقیت نشون بده دیگه.


به نظرت تو ذوق بچه های امروزی میشه زد از یه کاه کوه میسازن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
2 بهمن 91 17:03
واااااااااااااااااای سلما جان چرا دفتر نقاشی ت 4 تا پا داره خاله


خاله جدیده دیگه