سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

سلما میگه مامان تیپ زدم بریم بازار همه میگن وای چه دختر خوشگلی (خود شیفته)

1391/12/17 14:12
نویسنده : مامان و بابا
434 بازدید
اشتراک گذاری

پدیده91/12/16امروز داشتیم میرفتیم پدیده سلما نوشته پدیده رو روی نایلکس دید و گفت مامان این جا نوشته پدیده من قبلا بهش حتی یک بار هم نگفته بودم کلی ذوق کردم و خوشم اومد فکر کنم برای فلش کارت هایی که باهاش کار کردم یاد گرفته شکل کلمات رو حفظ کنه. این هفته کلا دختر همش در حال گردش بوده روز 3 شنبه هم بردیمش کلبه حور کلی خاک بازی کرد ولی دور بین یادم رفته بود با خودم ببرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حسام کوچولو
17 اسفند 91 15:12
می ارزه که خود شیفته باشی خوشگله
مامان حسام کوچولو
18 اسفند 91 0:49
به نظر من اگه عکسای هر بارش توی یه پست باشه بهتره وقشنگت تره تا هر عکس توی یه پست باشه.وانگار با این کار وبلاگتون مرتب تره. البته ببخشید نظر دادم. دلیل دومش هم اینه که من مجبور نمی شم برای هر پست یه چیز بنویسم دلیل دوم شوخی بود ما مخلص سلما خانم هستیم و وبلاگش هر طور باشه دوست داریم. بازم بابت اظهار نظرم عذر می خوام.
شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 12:22
وای جه خانوم خوشتیپی
مامان آناهیتا
18 اسفند 91 20:11
سلام عزیزم امیدوارم بهش خوش بگذره خیلی خوشگل شدی عزیزم هزار ماشاءا...
مامان سمی
19 اسفند 91 8:55
قربون این دختر خوشگل و خوشتیپ که حسابی دل می بره سلما جون مامان رو با دلبریت حسابی مشغول کردی که دیگه سری به ما نمیزنه
زری مامان مهدیار
20 اسفند 91 9:38
هیچم دخترمون خود شیفته نیست خوب می دونه چقدر دلبره
ناهید
21 اسفند 91 12:52
خداااااااااااااااای من نگاش کن تو رو خدا الهی من فدات شم که تو انقدر نازیو با این تیپ زدنات دل ما رو می بری خیلی خوشگل شدی خاله جیگر جیگری واقعا دختر خوشگلی هستی و البته خیلی هم خوش لباس
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 18:19
خصوصی داری عزیزم
مامان آناهیتا
22 اسفند 91 16:22
سلام عزیزم آناهیتا با سفره هفت سین منتظرتونه
ناهید
28 اسفند 91 9:22
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی این پیامی است که از دوست به یار آمده است شاد باشید در این عید و در این سال جدید آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:17
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز