سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

اینم از کیک پمپرز که دخترم کاملا قبول کنه که خانم شده

1391/12/3 14:40
نویسنده : مامان و بابا
733 بازدید
اشتراک گذاری

کیک پمپرزدختر قشنگم دوست داشتم برات یه جشن کوچولو بگیرم چون وارد یه مرحله جدید زندگی شدی ولی نازنیم با شرایط فعلی اصلا دل و دماغ ندارم ولی دلم نیومد که هیچ کار برات نکنم این کیک و برای اینکه دیگه بزرگ شدی از پمپرز استفاده نمیکنی برات درست کردم البته هنوز شب ها پمپرزت میکنم که اونم یواش یواش عادت میکنی دوست دارم یه دنیا امیدوارم خوشت اومده باشه البته دیشب که درست کردم خوشت اومد انشاالله بزرگ هم شدی خوشت بیاد. راستی امروز داریم میریم تهران شنبه عروسیه دختر عمت ریحانه جونه . دوستای خوبم ما دوباره مجبوریم برای چند روز بریم تهران دلمون براتون تنگ میشه ولی زود برمیگردیم دوستون داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فریبا
3 اسفند 91 14:59
وبلاگ خوبي داريد به ما هم سر بزنيد http://aside-fa.mihanblog.com
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
5 اسفند 91 14:30
به به چه زیبا مامانی خوش به حالت که سلما رو از می بی بی گرفتی برای منم دعا کن که بتونم
ناهید
9 اسفند 91 8:08
عجب کیک خوشگلی مبارکه خاله جون دست مامان مریم درد نکنه مثل همیشه با سلیقه مامان کدبانو


نظر لطفت ناهید جون
سمانه
19 تیر 92 11:17
مریم جووووووووونی من یه عالمه بهت افتخار می کنم با این همه خلاقییتت مامان خوش ذوووووووووووققق خیلی کارت با حال بووووود