سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

نظرات (3)

ناهید
26 بهمن 91 13:51
جیگرتو بااون نگاهت
آوا مامان رادین
28 بهمن 91 9:28
به به ولنتاین مبارک دختر زیبا
منم یه ماچ آبدار برات میفرستم. خیلی دوست داشتم میدیدمت و از نزدیک ماچت میکردم اما نشد متاسفانه!!!
سلما جونی من هر سال برای رادین و باباییش یک هدیه کوچولو میگرفتم و با تزئین میز و لوس بازی و قر و فر و غذای خوشمزه ملنتاین بازی میکردیم ولی امسال با این کمر درد و پادرد هیچ کاری نتونستم بکنم. امیدوارم همیشه سلامت باشین و شاد.
البته خودم کادومو گرفتم ها!

الهی هر چه زودتر خوب بشی و مثل گذشته سرحال و سرپا تا برای رادین و باباش جشن بگیری
مامان امیر محمد
30 بهمن 91 23:32
سلام خاله حون من تو مسابقه شرکت کردم و باری برنده شدن به رای شما احتیاج دارم ممنون میشم به سایت زیر بری وبه کد515 امیر محمد رای بدی http://shahrekhatere.niniweblog.com/ رای ذاذی حتما خبرم کن