سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

نظرات (7)

الهام
26 آذر 91 3:07
یعنی من رسما هلاک این پف موهاشم
قربونت برم که اینقدر زود بزرگو خانوم شدی


راست میگی الهام خیلی زود بزرگ میشن
ناهید
26 آذر 91 8:51
سلما خیلی نازی خاله


چشمات ناز میبینه خاله جون
فرهاد
27 آذر 91 0:10
من که نفهمیدم این دختره هیئتیه یا قرتیه!


تو که میدونی به پدر جونش رفته
مامان آرشيدا قند عسل
27 آذر 91 10:22
ماشاالله خيلي خوشگل شده اي جانمممممم چه آرايش موهاش بهش مياد ، يعني ميرسه اونروزي كه آرشيدا بذاره موهاشو مرتب كنم عكس پيشكشت كه هي نرم تا جايي كه راه داره كوتاه كنم. بوسسسسسسسسسسسس براي تو خانومممممم


عزیزم خودت میبینی که این بچه ها چه زود بزرگ میشن به اون جا هم میرسه که دیگه موهاشو کوتاه نکنی راستی تو اون عکس من موهای سلما رو سشوار نکردم فقط تو عکس اولش بسته بود برای لباس زردش موهاش و باز کردم موهای سلما یه کم حالت داره چون از حموم هم اومده بیشتر پف کردهچون یکی از دوستام فکر کرده بود سشوار کشیدم و پوش دادم موهاشو
آوا مامان رادین
27 آذر 91 13:25
عروسک خوشگل خدا حفظت کنه.
من که اول فکر کردم پوستیژه. بعد که دقت کردن فهمیدم موهای خودشه.
هفت تا قل هو الله براش خوندم.


مرسی گلم موهاش خیلی پر پشت نیست ولی حالت داره
صفورا
27 آذر 91 20:30
الهی قربونت بشم که این قدر ناز داری -مریم جان خدا پشت و پناهش باشه


مرسی دوستم لطف داری
مامان یکتا
28 آذر 91 8:13
سلام عزیزم وای چه عزیز شدی مامانی بدو کندک دود کن انشالله کسالت سلما جون هم رفع شده باشه

مرسی عزیزم