سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

هوس توت فرنگی

1391/8/21 23:19
نویسنده : مامان و بابا
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یدونه مامان

گلم دیشب ساعت 3:30 از خواب بیدار شده بودی توت فرنگی میخواستی

چند شب پیش هم نصفه شب برنج میخواستی

عشقم با تمام وجودم برای تمام خواسته های گاه وبیگاهت عاشقتم

نازنینم برای یه خواسته کوچیک تو حاضرم از همه خواسته های کوچیک وبزرگم بگذرم

دوستت دارمhttp://niniweblog.com/images/smilies/other/other4/other4%20(109).jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان اریانا
22 آبان 91 6:53
سلام خداروشکر عزیزم توخونه داشتی بهش دادی ناز من


بله ولی برای این خانم چیزای عجیب که هوس میکنه زیاده نمیدونم دیگه چی باید آماده داشته باشم
زری مامان مهدیار
22 آبان 91 15:20
خوب هوس کرده دیگه دخترمون



زری جون من نمیدونم چرا همه هوسهای عجیب و غریب و نصفه شب میکنه اگه بدونی چیا میخواد
ناهید
23 آبان 91 14:23
ای جاااااااااااااااااااانننننننننننن
زینب و ابوالفضل
25 آبان 91 7:09



مرسی عزیزم
ناهید
27 آبان 91 9:28
فرارسیدن ایام محرم تسلیت باد
ناهید
28 آبان 91 13:47
مرسی مامانی که به وبلاگم سر زدین و از اظهار لطفتون ممنونم سلما رو ببوس مامانی[
خواهش میکنم ناهید عزیز
خاله سارا
30 آبان 91 11:45
بابا خوب بچه ای اگه من جای سلما بودم نصفه شب بیدارت میکردم لازانیا و خورش فسنجونو دسرهای مختلف می خواستم مامان که نشودین بیخود

ایشاالله سرت میاد دیگه از این حرفا نمیزنی تو بد آموزی داری تهران اومدم تنها میام خونتون سلما رو نمیارم
صفورا
3 دی 91 11:36
خوش بحال سلما که مامان مریم به این خوبی داره انشالله که مریم جان همیشه سلامت و سالم باشی -این متن را که خواندم یاد موقعی افتادم که سلما را ازشیر گرفتی چقدر اذیت شدی و چقدر سلما نصف شبها هوس میکرد-برای مریم عزیزم