سلماسلما، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

سِلما یه دونه ما

آتلیه سلما جون

1391/8/9 1:40
نویسنده : مامان و بابا
346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

من امروز رفتم آتلیه عکس گرفتم البته قرار بود چند روز بد از تولدم برم چون مامانم سرگرم عروسی دایی مجیدوجمع کردن مغازه بود وتو تدارک عروسی بودیم وقت نشده بود بریم آتلیه برای همین عکسام و با یه کم تاخیر گرفتم تازه از اون بد تر که سرشون خیلی شلوغ بود عکسام برای 24 آذر اگه بد قولی نکنن آماده میشه البته امروز مادر جون و خاله حدیث زحمت کشیدن با من و مامان اومدن خاله حدیث کلی امروز کمک مامان بود چون امروز من از دنده چپ بلند شده بودم بد از این که کار عکسا تموم شد خانم شدم فقط میخواستم ناز کنم خوب این خصلت ما بچه هاست دیگه اگه اذیت نمیکردیم اسم ما رو بچه نمیذاشتن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 آبان 91 11:23
منتظر عکسای نازت می مونم خوشگل خانم


مرسی خاله جون حتما عکساش اماده شد زود میذارم
آتنا مامان روشا
9 آبان 91 12:19
همه عکسهات مثل همیشه ناناز . بووووووووووووووس


مرسی آتنا جون شما هم مثل همیشه به ما لطف دارین
امیر مهدی کوچولو
9 آبان 91 12:28
____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________اپم_______$$____$$_$$$$$ _________اپم_____$$$$$___$$$$$$$$$$ _______اپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ امیر مهدی کوچولو بروز شد زودی بیا
الهام
11 آبان 91 15:32
عکسات یکی از یکی قشنگتر بود فینگیلی. کلی کیف کردم از دیدنشون